Írások
Miért lehet szeretni a sokoldalú call center munkakört?

Miért lehet szeretni a sokoldalú call center munkakört?

A call center állások méltatlanul kevés figyelmet kapnak a munkaerőpiacon, holott ez a munkakör minden nagyobb vállalat szolgáltatási részlegén jelen van. Minden cég tudja, hogy a kiváló ügyfélkiszolgálás híre gyorsan terjed, ami nem mellesleg üzleti előnyökkel is jár. Éppen ezért az ügyfélkapcsolati csapat hatalmas értéket képvisel a vállalatokon belül.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, változatos munkára vágysz és agilis személyiségnek érzed magad, a call center állás neked lett kitalálva. A feladatok közé elsősorban a bejövő telefonok fogadása, a nyitott ügyek nyomon követése és a vásárlói problémák megoldása tartozik.

A pozíció sikeres betöltéséhez remek kommunikációs készség, rugalmasság, maximális empátia és odafigyelés szükséges. A telefonos ügyfélkiszolgálás során megeshet, hogy a felmerülő kérdéseket kreatív, illetve proaktív módon kell megoldani. A napi feladatok gyakran rapszodikusak ám ez magában hordozza azt az előnyt is, hogy sosem lehet megunni.